Zapraszamy na program KOMPAS

KOMPAS, czyli Klienci, Opinie, Media, Planowanie, Analizy i Strategie.
Jest to program poświęcony marketingowi i sprzedaży w B2B. Rozmawiamy o tym, co dla ludzi ze sprzedaży i marketingu jest najważniejsze - w jaki spoósb rozwijać biznes?
Analizujemy zagraniczne trendy i zastanawiamy sie w jaki sposób wpłyną one na nasz, lokalny rynek.
Patrzymy także na polskie działania i oceniamy ich skuteczność.
Serdecznie zapraszamy: premiera kolejnego odcinka w każdy wtorek o godzinie 14:00. Opieka merytoryczna: Marcin Renduda; www.renduda.pl

Najnowsza rozmowa

Czy dobry menadżer musi być odważny?! Rozmowa z himalaistą Krzysztofem Wielickim.

Czy himalaiści są odważni?
Czy menedżerowie są odważni?
A czy w ogóle ta odwaga jest nam potrzebna. 

Krzysztof Wielicki przyjął zaproszenie do naszego studia i rozmawialiśmy właśnie o odwadze i … braniu na klatę. 


Pozostałe wywiady

Klient na rynku B2B - Marcin Renduda rozmawia z... Marcinem Rendudą

Od czasu do czasu warto popatrzeć na swoją pracę z perspektywy Klienta. Zawsze powinna być ona najważniejsza, a jednak często okazuje się być wyjątkowo często pomijana. W tym odcinku znajduje się kilka porad na temat tego, co zrobić, aby zbudować solidne podstawy do sprzedaży i obsługi Klienta. Nie zwykle proste, a jednak pomijane.

Tym razem gościem programu KOMPAS jest Łukaszem Kosuniak z części biznesowej firmy SAMSUNG.

Rozmawiamy o tym jak tworzyć marketing skierowany do Klienta biznesowego w firmie z silną marką konsumencką.

Gość specjalny: Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager

Marcin Tyborowski o kampaniach lead generation i content marketingu w B2B

Czy lead generation się jeszcze opłaca opłaca? Co łączy demand generation z content marketingiem?
Czego marketerzy B2B mogą spodziewać sie w 2016 roku?

Gość odcinka: Marcin Tyborowski

Czym różni się marketing konsumencki od biznesowego?

Niektóre dane podają, że rynek B2C stanowi ponad 70% całej gospodarki. Inne źródła podają jeszcze większy udział B2C. To oznacza, że specjalistów od marketingu i sprzedaży również więcej jest w B2C niż w B2B. Warto w związku z tym porozmawiać na temat różnic pomiędzy jednym, a drugim, żeby pokazać jak tworzyć efektywne kampanie i generować dodatkową wartość dla organizacji.

Gość odcinka: Mikołaj Budzyński, konsultant marketingu i sprzedaży B2B

Efektywność i rozwój osobisty w świecie B2B

Zarówno w marketingu jak i w sprzedaży kluczową rolę odgrywa skuteczność, efektywność oraz rozwój biznesowy. Nie da się jednak ich osiągnąć bez własnej samorealizacji i osiągania celów osobistych. Co zrobić, aby ludzie się rozwijali? Jak podejmować się wymagających celów i, co najważniejsze, je osiągać?

Gość odcinka: Jakub Bielecki, trener triathlonu

O Video nie tylko na konferencjach

Głównym trendem we  współczesnym marketingu jest tzw. Content marketing – coś co istniało od zawsze, ale dopiero niedawno zostało nazwane. Warto pamiętać o tym, że ciekawym narzędziem do przekazywania treści jest video. Jakie są różnice pomiędzy materiałami tworzonymi w B2B, a tymi skierowanymi do konsumentów? Jakie są główne różnice w procesie powstawania tego typu contentu? W jaki sposób nagrywać video, by było jednocześnie merytoryczne i wyglądało profesjonalnie?

Gość odcinka: Paweł Choiński, IDG TV