Strefa Wiedzy

Lata dziewięćdziesiąte i początek dwutysięcznych to czas kiedy wiele osób wierzyło, że sprzedaż to magia, a marketing jest tylko kosztem.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W szóstej części kursu zajmiemy się wykorzystaniem reklamy natywnej w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W piątej części kursu zajmiemy się firmowymi profilami w sieciach społecznościowych i tym jak tworzyć skuteczną strategię ich rozwoju.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W czwartej części kursu zajmiemy się długością życia treści w content marketingu.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W trzeciej części kursu zajmiemy się wykorzystaniem treści wideo w marketingu B2B.

Edukacja Klientów jest znakomitym narzędziem pozyskiwania Klientów. Co do tego już nikogo nie trzeba przekonywać. Pozwala ona na dotarcie zarówno do Klientów na końcowym etapie procesu zakupowego, jak i tych, którzy dopiero zaczynają tworzyć swoje kryteria decyzyjne. Oczywiście jest wiele wyzwań na tej krętej drodze, którą jest właściwe asystowanie Klientowi w trakcie kupowania.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W tej części kursu opowiemy narzędziach do błyskawicznego pozyskiwania leadów.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Content Marketingiem (Marketingiem treści).

Jakie są różnice pomiędzy rynkiem B2B i B2C? Jak generować leady z wykorzystaniem treści wideo? W jaki sposób dostarczyć kontakty wysokokwalifikowane? Zapraszamy do obejrzenia naszego wideo.

Poniżej zamieszczamy fragment wywiadu, którego udzielił Marcin Renduda w ramach konferencji poświęconej przyszłości marketingu zintegrowanego.