Strefa Wiedzy

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W piątej części kursu zajmiemy się firmowymi profilami w sieciach społecznościowych i tym jak tworzyć skuteczną strategię ich rozwoju.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W czwartej części kursu zajmiemy się długością życia treści w content marketingu.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W trzeciej części kursu zajmiemy się wykorzystaniem treści wideo w marketingu B2B.

Edukacja Klientów jest znakomitym narzędziem pozyskiwania Klientów. Co do tego już nikogo nie trzeba przekonywać. Pozwala ona na dotarcie zarówno do Klientów na końcowym etapie procesu zakupowego, jak i tych, którzy dopiero zaczynają tworzyć swoje kryteria decyzyjne. Oczywiście jest wiele wyzwań na tej krętej drodze, którą jest właściwe asystowanie Klientowi w trakcie kupowania.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W tej części kursu opowiemy narzędziach do błyskawicznego pozyskiwania leadów.

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Content Marketingiem (Marketingiem treści).

Jakie są różnice pomiędzy rynkiem B2B i B2C? Jak generować leady z wykorzystaniem treści wideo? W jaki sposób dostarczyć kontakty wysokokwalifikowane? Zapraszamy do obejrzenia naszego wideo.

Poniżej zamieszczamy fragment wywiadu, którego udzielił Marcin Renduda w ramach konferencji poświęconej przyszłości marketingu zintegrowanego.

Jeśli ktoś zdecydował się na zawód marketera kilkanaście lat temu, wie jak bardzo się on zmienił. Jeśli ktoś zdecydował się na niego kilka lat temu, wie, że wszystko czego nauczył się w pierwszym roku jest już dziś nieaktualne. W tym zawodzie funkcjonuje bardzo popularne powiedzenie: w ciągu ostatnich trzech lat zmieniło się więcej, niż przez poprzednie pięćdziesiąt.

Zgodnie z opublikowanym raportem TOP 200 za 2016 rok, polski rynek ICT pierwszy raz od wielu lat był mniejszy niż roku poprzedzającym. I to całkiem sporo, ponieważ spadek przychodów wyniósł 3,4%. W dwudziestopięcioletniej historii raportu tylko raz dynamika rynku zaświeciła się na czerwono. Miało to miejsce w 2009 roku, a spadek przychodów wyniósł 10%.