Strefa Wiedzy

Raport IDG: B2B Lead Generation Marketing Trends

Nie jest tajemnicą, że rynek marketingu B2B przechodzi obecnie ogromne zmiany. Specjaliści z tej branży są pod nieustanną presją związaną z koniecznością dostarczania określonych wyników czy realizacją założonych planów. W jaki sposób najlepsi osiągają swoje cele? Jakie są najważniejsze trendy w marketingu B2B. Przeczytaj raport przygotowany przez IDG.
Jakub Kuchnio, 12.09.2014, godz. 13:35
Społeczność The B2B Technology Marketing obecna na serwisie społecznościowym LinkedIn wzięła udział w badaniu organizowanym przez firmę IDG. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć w jaki sposób najlepsi specjaliści osiągają swoje cele w marketingu B2B oraz dowiedzieć się jakie są najbardziej wyraźne trendy na rynku czy najlepsze praktyki.

800 osób badanych, wnikliwa analiza i zaskakujące wnioski zaprezentowane w przystępny sposób - z rezultatami badania mogą Państwo zapoznać pobierając poniższy materiał:

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.