Strefa Wiedzy

Badanie Millenials & Media - kim są milenialsi i jak do nich dotrzeć?

Kim są tzw. Milenialsi i jaki jaką udział wśród dzisiejszych użytkowników internetu? Jakie są preferencje tej grupy, strategia konsumpcji mediów oraz podejście do przetwarzania informacji? Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do zapoznania się z raportem Millenials & Media przygotowanym przez International Data Group.
LeadFactory, 09.10.2014, godz. 12:05
Badanie Millenials & Media przeprowadzone w 8 krajach prezentuje analizę zachowań i preferencji Milenialsów, pokolenia pasjonatów technologii i przyszłych liderów. Raport opisuje Generację Y, koncentruje się na wpływie tej grupy na globalną gospodarkę oraz konsumpcję m.in. technologii. Omawia również główne czynniki kształtujące zachowania milenialsów i konsekwencje biznesowe z tym powiązane.

Informacje o badaniu

Metoda

Panelowa

Technika

CAWI (ankieta internetowa)

Definicja próby

Aktywni (kryterium tygodniowe) konsumenci treści technologicznych w przedziale wiekowym 18-34, decision makers z branży IT (442 osób) oraz użytkownicy technologii (468 osób).

Wielkość próby

N=910

Zasięg

USA, Wielka Brytania, Niemcy, Szwecja, Holandia, Australia, Indie i Chiny

Termin realizacji

Sierpień 2013

Najważniejsze informacje

Kilka przykładowych wniosków z badania zostało zaprezentowanych na poniższych grafikach:

 Jakie kroki podjąłeś, by chronić swoją prywatność?Kliknij, aby powiększyć Jakie kroki podjąłeś, by chronić swoją prywatność?

W jaki sposób docierasz do interesujących Cię treści o charakterze technologicznym?
Kliknij, aby powiększyćW jaki sposób docierasz do interesujących Cię treści o charakterze technologicznym?

Jakie źródła uznajesz za wiarygodne w kontekście poszukiwania informacji o technologiach?
Kliknij, aby powiększyćJakie źródła uznajesz za wiarygodne w kontekście poszukiwania informacji o technologiach?

Czemu odwiedzasz konkretne strony WWW?Kliknij, aby powiększyćCzemu odwiedzasz konkretne strony WWW?

Powyżej zaprezentowane zostały jedynie najważniejsze wnioski z badania Millenials & Media. Zainteresowanych zapoznaniem się z pełną wersją raportu, zapraszamy do kontaktu z Danielem Rosiczką. Publikacja w pełnej, cyfrowej, wersji zostanie do Państwa przesłana bezpłatnie.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.