Strefa Wiedzy

Touch the Future – generowanie wysoko kwalifikowanych leadów opartych o eSeminaria

W dniach 1.10.2014 – 15.11.2014 IDG Poland wspólnie z firmą HP Polska oraz Intel, zrealizowało kampanię pod hasłem Touch the Future. Kampania ta jest modelowym przykładem tego w jaki sposób, przy pomocy nowoczesnego narzędzia jakim są eSeminaria, realizować kampanie lead generation, której efektem są wysoko kwalifikowane, gorące kontakty.
Jakub Kuchnio, 12.12.2014, godz. 07:11
Kampania Touch the Future to dwa kluczowe elementy. W jej skład wchodziła strefa tematyczna poświęcona serwerom Blade oraz dwa powiązane ze sobą eSeminaria (uczestnicy obydwu otrzymywali Certyfikat Wiedzy). Na podstawie tematów poruszanych na eSzkoleniach, redakcja Computerworld przygotowała także merytoryczne artykuły, które zostały później zamieszczone na strefie w postaci materiałów Whitepaper.

W wyniku bardzo pozytywnego odbioru kampanii, wygenerowane zostały 594 leady, w tym 149 wysoko kwalifikowanych kontaktów, z którymi redakcji Computerworld udało się przeprowadzić ankietę telefoniczną. Na poniższej infografice zostały zaprezentowane wszystkie najważniejsze statystyki.

Kliknij, aby powiększyć

Zapraszamy także na strefę Touch the Future, na której znajdują się wszystkie stworzone materiały.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.