Strefa Wiedzy

Webinaria w biznesie – praktyczne wykorzystanie webinariów w B2B

Zapraszamy do obejrzenia eSeminarium, w którym nasi eksperci, Marcin Renduda oraz Paweł Choiński opowiedzieli o korzyściach związanych z wykorzystaniem Webinariów w marketingu B2B. Jak realizować tego typu kampanie, by ROI był jak największy? Z jakich narzędzie skorzystać, by przekazać treści w najbardziej atrakcyjnej formie?
Jakub Kuchnio, 27.07.2015, godz. 11:11
Webinaria (eSeminaria) są jednym z najefektywniejszych sposobów pozyskiwania i rozbudowy bazy kontaktów biznesowych. Pozwalają na tworzenie eksperckiego wizerunku firmy i mają szersze dotarcie niż tradycyjne szkolenia czy konferencje. Są też tańsze w organizacji, ale wymagają więcej, bardziej specjalistycznych, przygotowań.

W trakcie webinarium opowiedzieliśmy o tym:

- w jaki sposób efektywnie wykorzystać spotkania online;

- jak urozmaicić przekaz, żeby nie był tylko nudną prezentacją;

- zaprezentujemy najciekawsze przykłady wykorzystania webinariów;

- pokażemy możliwości dodatkowej komunikacji z uczestnikami w trakcie trwania eSzkolenia

- i wiele więcej…

Zapraszamy do oglądania!

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.