Strefa Wiedzy

Jak skutecznie wydać 5000 na marketing i mieć efekty jeszcze w 2015?

Jak zrealizować efektywną kampanię za 5 tysięcy złotych? Po pierwsze trzeba działać szybko. Po drugie trzeba działać skutecznie. Po trzecie nie można pozwolić sobie na ryzyko. Zapraszam do przeczytania więcej o tych trzech punktach.
LeadFactory, 18.08.2015, godz. 14:45
Trzeba działać szybko

Dziś w marketingu B2B szybkość działania to podstawa. Należy szybko podejmować decyzje. Warto również inwestować w narzędzia o stosunkowo krótkim okresie realizacji. Konieczne są również: natychmiastowa analiza i wyciąganie właściwych wniosków po zakończonej kampanii. To oznacza, że działania muszą być mierzalne i określone przez konkretne parametry. Dziś na brak konkretów mało kto może sobie pozwolić.

Trzeba działać skutecznie

Skuteczność działań marketingowych wynika oczywiście z ograniczonych budżetów i ciągle rosnących celów, które są do osiągnięcia. W praktyce oznacza to, że znaczna część budżetu powinna być przeznaczana na to co działa, a niewielka na testowanie nowości.

Co w związku z tym zrobić z 5 000, żeby mieć efekt biznesowy jeszcze w tym roku? Nasza rekomendacja:

1. Zlecić napisanie tekstu o własnym wdrożeniu - najlepiej niezależnemu dziennikarzowi lub wydawnictwu. Tylko takie rozwiązanie zapewni zaufanie czytelnika. Zajmie to około 2 tygodni.

2. Przekazać do właściciela dużej bazy danych tekst ze wskazaniem grupy docelowej, do której powinien on dotrzeć. Właściwe określenie adresatów może się okazać w tym przedsięwzięciu kluczowe.

3. Zamówić 30 kontaktów do osób/firm/instytucji z największym potencjałem spośród tych, które ten materiał przeczytały.

4. Przekazać kontakty najlepszemu handlowcowi w firmie. Poziom zamknięć powinien wynieść około 5%. Przy 30 dobrych kontaktach tworzymy realną szansę na zamknięcie transakcji jeszcze w tym roku. Doświadczenie mówi o 2-3 miesiącach. Czasami szybciej, jednak wtedy trzeba do tego dodać pierwiastek szczęścia.

Taki właśnie pakiet możesz kupić w IDG Poland za 5 000 zł.

Nie można pozwolić sobie na ryzyko

Zmniejszanie ryzyka to głównie korzystanie ze sprawdzonych metod ze sprawdzonymi partnerami. IDG spełnia oba te kryteria. Zrealizowaliśmy setki takich kampanii i nie boimy się nowych wyzwań.

Sprawdź nas już dziś.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.