Strefa Wiedzy

Nie prześpijmy wakacji

Uznaje się powszechnie, że lipiec i sierpień to miesiące, w których duża część biznesu nie działa. Dotyczy to szczególnie sektorów B2B, w tym branży technologicznej. W IDG wiemy, że w okresie wakacyjnym ruch w biznesie jest raczej niewielki, nasi klienci odpoczywają, przygotowują się na jesienną ofensywę. A we wrześniu następuje skomasowany atak komunikacyjny.
Jakub Kuchnio, 15.06.2016, godz. 13:41
Czy rzeczywiście nie warto podejmować działań marketingowych, w okresie kiedy część osób miło spędza czas na wakacjach, a w biurach panuje przyjemna atmosfera „pracy koncepcyjnej”? Odpowiedź jest jedna: warto. Liczba osób nieobecnych w pracy jest rekompensowana większą dostępnością tych, którzy w biurze są. Wakacyjny luz obejmuje również naszych odbiorców, oni też mają więcej czasu, który mogą poświęcić na edukację i poznawanie rynku. W związku z tym jest to bardzo dobry moment, aby nawiązać z nimi relację. Nie dość, że Ci którym nie w głowie był udział w webinariach czy czytanie raportów, teraz znajdą 45 minut, aby wysłuchać ciekawej prezentacji, to istnieje możliwość pogłębienia komunikacji – wysłania dodatkowych materiałów lub skontaktowania się telefonicznego (znowuż – jest większa szansa, że zapoznają się materiałami, odbiorą telefon i porozmawiają o swoich potrzebach).

Narzędziem, które pozwala idealnie wykorzystać wakacyjne okoliczności jest eSeminarium. Jego forma gwarantuje solidną porcję edukacji (ponad 30 minut prezentacji), wysoki poziom zaangażowania uczestników, szeroki zasięg działań (średnio 150 uczestników) oraz możliwość interakcji.



Aby umożliwić Państwu sprawdzenie powyższej tezy proponujemy skorzystanie z Wakacyjnej oferty, dzięki której otrzymacie pełnowartościowe eSeminarium ze zniżką 25%. Dodatkowo, podnosimy gwarantowaną liczbę uczestników na żywo do 60 lub 100 (w zależności od pakietu).

Zapraszamy do współpracy!
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.