Strefa Wiedzy

4 kroki do stworzenia angażującego contentu

Przedstawiamy Ci e-book, który pomoże Ci w rozpoczęciu budowania angażującego contentu od czterech podstawowych działań.
Jakub Kuchnio, 18.07.2016, godz. 13:02
Czy wiedziałeś, że:

  • 38 proc. internautów z całego świata używa aplikacji do blokowania reklam?
  • Polacy są w tej dziedzinie w europejskiej czołówce? Aż 35 proc. z nas nie chce widzieć nachalnych treści reklamowych.*


To nie koniec – "ślepota banerowa" dotyczy również tych, którzy reklam nie blokują, ale pozostają obojętni na ich treść.

To symbol większego zjawiska – zaniku masowej reklamy. Dziś lepiej rozumiemy, że oferta adresowana "do każdego" najczęściej oznacza "do nikogo", a priorytetem dla marketerów stało się tworzenie relacji przez dostarczanie dopasowanego contentu, skłaniającego do interakcji i zakupu.

Zapraszamy do lektury "4 kroków do stworzenia angażującego contentu" – e-booka przygotowanego przez specjalistów od content marketingu ze Scoop. Dzięki niemu stworzysz zarys własnej strategii w zakresie marketingu treści – od planowania przez produkcję po dystrybucję.

Wejdź i skorzystaj za darmo już teraz!

*http://www.proto.pl/aktualnosci/poswiecenie-swojej-prywatnosci-w-imie-dostepu-do-interesujacych-tresci-czyli-walka-z
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.