Strefa Wiedzy

IDG Marketing Hub. Lekcja #4. Wolisz często czy rzadko, czyli ile żyje treść w content marketing'u?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W czwartej części kursu zajmiemy się długością życia treści w content marketingu.
Marcin Renduda, 07.11.2017, godz. 16:38
Wiele osób odpowiadających za tworzenie treści na firmowe strony, zastanawia się jak często powinny pojawiać się nowe materiały. Wskazówką może być czas określający długość życia treści. Kluczem do sukcesu jest bowiem to w jaki sposób publikować nowe materiały, by maiły one szanse dotrzeć do jak największej liczby odbiorców i wzajemnie nie konkurowały ze sobą o tych samych użytkowników.



Lekcje prowadzi: Marcin Renduda. Zapraszamy do kontaktu: marcin@renduda.pl
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.